چاپگر را دریافت کنید
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت


چاپگر رسید که به آن چاپگر رسید یا چاپگر رسید نیز می گویند، یک چاپگر ویژه برای دریافت و چاپ داده های ورودی روی کاغذ است. این چاپگرها معمولا در رستوران ها، کافی شاپ ها، داروخانه ها و فروشگاه های زنجیره ای استفاده می شوند. و سایر مشاغلی که باید فاکتور شوند به عبارت دیگر می توان گفت هر رسیدی که این روزها برای خرید روزانه خود دریافت می کنید توسط چاپگر رسید چاپ می شود و در اختیار شما قرار می گیرد. از نظر عملکرد، دو نوع چاپگر رسید وجود دارد، چاپگرهای حرارتی و سوزنی. چاپگرهای رسید مبتنی بر پین ضربه محور هستند و عملکردهای مشابه چاپگرهای مبتنی بر پین را دارند. در این مدل ها قبل از چاپ سوزن سر به روبان مصرفی برخورد می کند. سپس فایل مورد نیاز را روی کاغذ معمولی پرینت بگیرید. یک رسید حرارتی از روش چاپ حرارتی مستقیم در چاپگر استفاده می کند. این دستگاه دارای سر حرارتی برای تولید گرما می باشد. و حرکت باعث ایجاد قسمت های مختلف می شود.کاغذ داغ می شود و در نتیجه رنگ های روی کاغذ شفاف می شود.. در نسخه حرارتی بدون نیاز به شارژ دستگاه و چاپ با استفاده از کاغذ مخصوص با مقاومت حرارتی خوب کافی است. برای.

نوع رسید

همانطور که اشاره شد دو نوع چاپگر رسید وجود دارد: چاپگرهای حرارتی و چاپگرهای سوزنی. از نظر کارایی و از نظر کاربری و اندازه. نسخه Pocket که در دو نسخه مختلف قابل حمل و دسکتاپ طراحی و ارائه شده است، اندازه ایده آل، قابل حمل است و می تواند همزمان با استفاده از فناوری بلوتوث یا Wi-Fi به تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ یا رایانه شما متصل شود. چاپگرهای رسید رومیزی قابل حمل نیستند و از طریق LAN، USB، پورت سریال یا موازی (پورت موازی) به سیستم های فروشگاه متصل می شوند و داده های مورد نیاز برای چاپ را دریافت می کنند.

یک غلتک پلاستیکی برای جابجایی کاغذ در داخل چاپگر استفاده می شود و وظیفه ایجاد دمای مورد نیاز برای چاپ تصویر بر روی کاغذ را بر عهده دارد. همچنین، هر چاپگر رسید از یک فنر برای نزدیک‌تر کردن کاغذ حرارتی و هد چاپ، یک برش کاغذ و یک هشدار پایان کاغذ استفاده می‌کند تا به کارکرد نرم دستگاه کمک کند.

از مهمترین مزیت های فیش پرینتر می توان به عمر طولانی و خدمات مستمر و عدم نیاز به شارژ کارتریج، سرعت چاپ بالا (دلیلی برای افزایش رضایت و کارایی مشتری)، هزینه چاپ پایین به دلیل نیاز به جوهر و ریبون و عدم استفاده از آن اشاره کرد. سر و صدا. همچنین یکی از این دستگاه ها حجم کمی دارد که فضای زیادی را اشغال نمی کند و هزینه های جانبی مانند خرید فاکتورهای دستی را کاهش می دهد.

ویژگی های چاپگر رسید

چاپگرهای رسید از نظر کیفیت چاپ، سرعت چاپ، روش اتصال، برش رسید، عمر هد و کاتر، اندازه رسید، حالت چاپ، و درایورها و نرم افزارهایی که باید هنگام انتخاب مدل در نظر بگیرید، متفاوت هستند. با در نظر گرفتن نیازها، دستگاه مناسبی را انتخاب کرد.

کیفیت چاپ. کیفیت چاپ مهم ترین مشخصه چاپگر رسید است و بر حسب نقطه در اینچ (dpi) اندازه گیری می شود. اولین چیزی که هنگام خرید دستگاه رسید باید به آن توجه کنید کیفیت چاپ است و در حال حاضر 203 dpi بالاترین دقت چاپ برای چاپگرهای رسید در نظر گرفته می شود.

سرعت چاپ: در پرینترهای دریافت کننده آوافرهنگ، این ویژگی بر حسب میلی متر بر ثانیه (mm/s) اندازه گیری می شود و حداکثر سرعت آن 300 میلی متر بر ثانیه است.

روش اتصال:

برش رسید: اکثر چاپگرهای رسید امروزی قابلیت برش خودکار رسید را دارند و فقط برخی از مدل های نسبتا قدیمی مجهز به نوار دستی برای برش رسید هستند. جالب است بدانید که عملکرد برش خودکار رسید در چاپگر رسید از تجمع کاغذ در دستگاه ناشی از برش دستی نادرست رسید جلوگیری می کند.

اندازه رسید: چاپگرهای رسید امکان چاپ عرض های مختلف 5.8، 8 و 10 سانتی متر را برای مشاغل و کاربردهای مختلف دارند و البته رایج ترین عرض رسید در چاپگرهای رسید معمولاً 5.8 سانتی متر یا 8 سانتی متر است.

عمر هد و کاتر: عمر هد چاپگر رسید بر حسب کیلومتر و عمر هد چاپگر رسید با حداقل عدد اندازه گیری می شود. بد نیست بدانید که استفاده از کاغذ باکیفیت در ابزار به طور مستقیم عمر هد و کاتر را افزایش می دهد.

حالت چاپ: چاپگرهای رسید مدرن قابلیت چاپ رسید با طرح های متنی یا گرافیکی را دارند و مزیت مهم آنها امکان چاپ متون به تمامی زبان های دنیا می باشد. البته لازم به یادآوری است که برخی از مدل ها فقط قابلیت چاپ متن را دارند و مجهز به حروف الفبای دوازده زبان هستند و از قابلیت چاپ رسید به زبان های دیگر یا طراحی گرافیکی پشتیبانی نمی کنند. لازم به ذکر است که چاپ رسید در طراحی گرافیکی زمان بیشتری نسبت به رسید متنی دارد.

درایورها و نرم افزارها: یکی دیگر از موارد مهم و مهم در انتخاب چاپگر رسید مناسب، نرم افزار و درایورهای موجود در آن است. فیش پرینتر علاوه بر سازگاری با انواع سیستم عامل ها از جمله ویندوز، لینوکس و اندروید، باید با انواع نرم افزارهای خرده فروشی و رستورانی نیز سازگار باشد. بنابراین در هنگام خرید باید ابتدا در دسترس بودن برنامه های لازم برای چاپگرهای رسید حرارتی در نظر گرفته شود تا در راه اندازی و استفاده از دستگاه دچار مشکل نشویم. جالب است بدانید برای راه اندازی چاپگر رسید کافی است ابتدا درایور چاپگر رسید را نصب کرده و سپس یک رول کاغذ مخصوص را داخل دستگاه قرار دهید.

مرکز ماشین های اداری ایران (مادیران) نماینده رسمی فروش و پس از فروش برند معتبر میوا در کشور و دارای مدل های متنوع پرینترهای رسید این شرکت می باشد. شما می توانید با مطالعه مشخصات و ویژگی های ریبوپرینترهای مادیرا، یکی از انواع آن ها را انتخاب کرده و با توجه به نیاز خود تهیه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 31405
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : tarANEH
ت : پنج شنبه 5 بهمن 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی